reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Milan Regec

Milan Regec

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

zachrumkajme si... Zoznam autorových rubrík:  Veb Tu OuKotol plný paryŽumpa starých hriechov (pôv. bNezaradené

reklama

Kotol plný pary

Som jednotka! Už nás je 400.000 - a môžeme sa všetci dať vypchať!

Milan Regec

Som jednotka! Už nás je 400.000 - a môžeme sa všetci dať vypchať!

Čakal som na tretieho operátora jak na spasenie a ešte ani nezačal operovať a už ma tak jeduje, až mi para ide z uší... a budem potrebovať ešte veľa O2, aby som to rozdýchal!

  • 29. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 455x
  • 17
Kotol plný pary

Milan Regec

Kotol plný pary

Toto je len na vysvetlenie, že o čom to tu bude: Kotol plný pary je kategória, kde budem písať o veciach, ktoré ma vyložene **** hnevajú. Tak jedna z prvých vecí, ktorá ma **** hnevá je tá, že blog.sme.sk nepodporuje popisky kategórií :-) A možno - keby tu bol obsah, nikto by ich nepotreboval...

  • 29. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 050x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu